DLACZEGO WAŻNA JEST RÓŻNORODNA REKLAMA W GRACH

Betsson to globalna firma technologiczna z solidną reputację, oferująca regulowane online-rozrywka, w tym zakłady sportowe, kasyno, bingo, e-sport i pokera. Uruchomiony w 2006 roku, Betsson pozostaje liderem w branży online hazardu, zawsze starając się korzystać z najnowszych technologii dla bardziej innowacyjnych i interaktywnych gier w bezpiecznym środowisku.

Obecnie w dziedzinie gier hazardowych stało się standardem dla gier, aplikacji, aby umożliwić wysokiej jakości gry na telefonach komórkowych lub tabletach, które były dostępne na komputerach PC i laptopach. Oferuje ponad 400 gier, Betsson Casino oferuje tytuły hitów w swoim portfolio trzy-i пятибарабанных gniazd, a także klasyczne gry Betsson , takie jak poker, blackjack i ruletka, jak w tradycyjnych jak i w nowoczesnych wersjach. Firma zapewnia solidne bezpieczeństwo i doskonała obsługa klienta.

Różne kanały dla szerokiego grona potencjalnych klientów

W warunkach niezwykle konkurencyjnego rynku i prognozowanego wzrostu branży około 11 procent rocznie w ciągu najbliższych pięciu lat Betsson Casino wykorzystuje różne reklamy do pozyskania szerszego grona klientów, którzy korzystają różne platformy z różnych powodów. Obecność jednej platformy reklamowej będzie skupiać się wyłącznie na te typy ludzi, którzy wykorzystują ten kanał, czy to reklama w Facebook, Google, Instagram czy YouTube.

Zmiany w opcjach dostawy reklamy

Różnorodność jest również ważne, ponieważ opcje dostawy reklamy mogą ulec zmianie na określonym kanale, zwłaszcza w miarę jak hazard staje się coraz bardziej popularny i regulacja staje się coraz bardziej rygorystyczne. Zmiany te zwykle są dokonywane z ograniczoną wstępnej reklamy, co może mieć katastrofalne skutki dla dochodów firmy i zmusić do zespołu marketingu pracować pod ogromną presją, aby stworzyć jeszcze jedną zwycięską kampanię.

Korzystaj z każdej platformy

Ponieważ potencjalni klienci wykorzystują szeroki zakres mediów społecznościowych, a także inne kanały, najlepsze kampanie reklamowe wykorzystują mocne strony każdej z platform, gdzie to ma najlepszy znaczenie dla marki. Na przykład, LinkedIn nie pozwoli kasyno Betsson interakcji z publicznością w taki sam sposób, jak Facebook i Instagram mogą tworzyć lojalność między firmą i klientami za pomocą wizualnych i interaktywnych treści.

Najnowsza kampania marketingowa Betsson w Niemczech pokazuje w telewizji, w cyfrowych MEDIACH, portalach społecznościowych i w druku. Pierwsza reklama nowej serii filmowych kampanii rozpoczęła się na początku nowego sezonu Bundesligi 13 sierpnia. Kampania ma na celu rozszerzenie profilu firmy na w pełni regulowanym obecnie na rynku zakładów sportowych w Niemczech po wejściu w życie nowej umowy Państwowej o grach 1 lipca 2021 roku.

Ogólny dostęp do powstania wrażenia

Przesuwając zróżnicowaną kampanię na wielu platformach, które są najbardziej skuteczne miejscami noclegów, publiczność, najprawdopodobniej zobaczy te same promocje, które zwiększają udział wrażeń, utrzymują Betsson casino w centrum uwagi i zapewniają znacznie lepszą skuteczność reklamową.